LeoVegas Group a majster Premier League Manchester City oznámili novú dohodu o spolupráci, na základe ktorej sa LeoVegas Group stal oficiálnym partnerom klubu v Európe a Kanade.
Na základe tejto dohody vytvorí LeoVegas obsah pod spoločnou značkou mužského aj ženského prvého tímu, pričom značka LeoVegas sa teraz bude nachádzať na Etihad Stadium a na rukáve mužskej tréningovej súpravy v aktuálnej sezóne.
Gustaf Hagman, generálny riaditeľ spoločnosti LeoVegas Group, povedal:
„Skupina LeoVegas je hrdá na to, že vstupuje do tohto partnerstva s Manchestrom City, a teší sa, že môže našim zákazníkom ponúknuť jedinečné zážitky s týmto klubom. Manchester City je v športe kolosom s rovnakou vedúcou mentalitou ako LeoVegas; táto spolupráca je pre LeoVegas príležitosťou na budovanie ďalšieho povedomia o značke, ktoré podporí náš globálny rast.“
Dina Ahmadová, viceprezidentka pre globálne partnerstvo, City Football Group, dodala:
„Manchester City s potešením víta LeoVegas Group ako nášho najnovšieho partnera. Tešíme sa na spoluprácu, ktorá ešte viac priblíži fanúšikom a zákazníkom náš klub. Okrem toho sa tešíme, že toto nové partnerstvo pomôže naštartovať ďalší rast v Európe a Kanade a umožní nám pokračovať v oslovovaní divákov po celom svete.“
Dohoda o partnerstve prichádza napriek blížiacej sa bielej knihe o reforme hazardných hier v Spojenom kráľovstve, ktorá by mala zaviesť obmedzenia na reklamu na stávky v anglickom futbale, ale nie úplný zákaz sponzorstva dresov.
Skupina LeoVegas Group tiež oznámila, že burza Nasdaq v Štokholme schválila jej žiadosť o vyradenie z obchodovania na burze. V dôsledku toho bude posledným dňom obchodovania 22. september. K tomuto kroku došlo po prevzatí spoločnosťou MGM Resorts International.