TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s. začala na svojich predajných miestach ponúkať pre hráčov číselných lotérií „Rýchlu stávku“, ktorá bola doposiaľ dostupná len pre hráčov „číseliek“ na internete a prostredníctvom SMS.
S nástupom jesene začala spoločnosť TIPOS ponúkať pre svojich hráčov číselných lotérií Rýchlu stávku aj na predajných miestach. Chce tak umožniť aj hráčom podávajúcim číselné lotérie v kamenných zberniach podať si stávku jednoduchšie a rýchlejšie prostredníctvom náhodného tipu. „Rýchlou stávkou sa môžu do konkrétneho žrebovania zapojiť hráči lotérií LOTO, Eurojackpot, LOTO 5 z 35 a EUROMILIÓNY. Ku konkrétnej lotérii si môžu hráči vybrať niektorú z ponúkaných hodnôt stávok – S, M, L alebo XL, ku ktorej zodpovedá istý počet náhodných lotériových tipov na jedno žrebovanie, a k nim je priradená aj príslušná doplnková jokerová hra,“ informovala Adriana Podobová, hovorkyňa spoločnosti TIPOS. Vďaka Rýchlej stávke má zákazník prehľadne na jednom mieste k dispozícii ponuku najobľúbenejších číselných lotérií a môže si tak jednoducho a rýchlo vybrať tú, ktorá mu najviac vyhovuje.
Ako ďalej hovorkyňa vysvetlila, postup pri uzatváraní Rýchlej stávky je úplne jednoduchý. „Hráč si na predajnom mieste, kde sú umiestnené stojany pre Rýchlu stávku, zvolí lotériu, vyberie si ku nej niektorú z kartičiek s označením S, M, L alebo XL. Pristúpi k pultu, okienku s obsluhou terminálu a tej podá vybranú kartičku. Obsluha kartičku priloží k čítačke terminálu a zosníma z kartičky QR kód. Terminál zaznamená, že ide o stávku na náhodné čísla a vygeneruje príslušné potvrdenie o uzatvorení stávky, ktoré zodpovedá zvolenej hodnote vo vybranej lotérii. Hráč zaplatí príslušný vklad do hry a dostane od obsluhy potvrdenie o uzatvorení stávky,“ vysvetlila Podobová. Dodala, že takýto proces uzatvárania stávok je veľmi pohodlný, rýchly, a zároveň dáva hráčovi pocit, že s výberom príslušnej kartičky mal „šťastie vo svojich rukách“.
Rýchlu stávku sa spoločnosť TIPOS rozhodla podporiť tiež novým reklamným spotom, ktorý pre TIPOS pripravila a natočila agentúra MullenLowe GGK. Nakrúcanie prebiehalo v priestoroch Národného futbalového štadiónu Tehelné pole. Išlo o fiktívnu „kamennú zberňu“ vytvorenú špeciálne len pre účely tejto kampane. V spote je vo veľkej miere využívaný režim „slow motion“ – pohyby sú spomalené, čím sa kladie dôraz na detaily postáv a jednotlivé scény. Spomalený pohyb tak dokáže zvýrazniť pointu spotu, pretože pôsobí protichodne k slovnému spojeniu „rýchla stávka“.