AS Monaco sa dohodlo na regionálnom reklamnom partnerstve so spoločnosťou Liga Stavok, ktorá patrí k popredným spoločnostiam v oblasti športového stávkovania v Rusku.

Dohoda sa viaže na sezónu 2021-2022. V rámci partnerstva bude Liga Stavok využívať výhody prezentácie v Rusku prostredníctvom virtuálnej LED technológie na štadióne Stade Louis-II počas domácich zápasov AS Monaco v Ligue 1 Uber Eats a bude sa prezentovať aj na sociálnych sieťach klubu. AS Monaco, ktoré je v Rusku sledované najmä vďaka svojmu internacionálovi Alexandrovi Golovinovi, touto dohodou upevňuje svoju prítomnosť v Rusku.

ZDROJ: ligastavok.ru

Spolupráca s monackým klubom, ktorý patrí k najúspešnejším vo francúzskej lige, zároveň umožňuje spoločnosti Liga Stavok posilniť svoj záväzok voči spoločnosti Gambit Esports, ktorá je tiež partnerom ešportového tímu AS Monaco Gambit. Tím patrí k absolútnej špičke v tituloch Dota 2 a Fortnite.

Oleg Petrov, viceprezident a generálny riaditeľ AS Monaco: „Sme veľmi radi, že môžeme privítať spoločnosť Liga Stavok ako partnera AS Monaco. Táto spolupráca s významným hráčom na ruskom trhu športového stávkovania nám umožní posilniť našu atraktivitu, zvýšiť našu vizibilitu a ponúknuť ruským fanúšikom AS Monaco špeciálny futbalový zážitok.“

ZDROJ: peakpx.com

Jurij Krasovskij, prezident spoločnosti Liga Stavok: „Sme radi, že sa môžeme spojiť s takým významným subjektom, akým je AS Monaco. Klub má bohatú históriu, pôsobivý zoznam športových úspechov a neuveriteľný počet trofejí na svojom konte. Pre spoločnosť Liga Stavok je toto partnerstvo ďalším logickým krokom v realizácii našej obchodnej stratégie, ktorou je posilnenie našej prítomnosti na medzinárodnom trhu. Sme presvedčení, že naša spolupráca s AS Monaco bude plodná a produktívna.“

David Dashtoyan, obchodný riaditeľ, Gambit Esports: „Sme veľmi hrdí na to, že sme sa podieľali na umožnení spolupráce medzi AS Monaco a Liga Stavok. Toto partnerstvo otvára dvere mnohým novým možnostiam spolupráce. AS Monaco a fanúšikovia ešportu budú môcť využívať množstvo atraktívneho obsahu a sledovať veľa zaujímavých podujatí.“