Reklama bola vystavená počas finále play-off futbalovej ligy.
Spoločnosť Sky Bet spustila vo Wembley Boxparku prvú reklamu svojho druhu, keď fanúšikovia smerovali na finále play-off vo Wembley. Fanúšikovia mali pri ceste na štadión vo Wembley k dispozícii 3D billboard.
Boxpark sa nachádza na Wembley Way, ikonickej prechádzke zo stanice na štadión, a preto sa tisíce fanúšikov mohli stať svedkami tejto prezentácie. Kampaň Sky Bet Out of Home bola súčasťou osláv 10. výročia partnerstva spoločnosti Sky Bet s futbalovou ligou.
Grafika sa menila v reálnom čase a na konci zápasu zobrazovala odznak a farby víťazného tímu.
Leigh Peacock-Goodwin, vedúci oddelenia značky a sponzoringu spoločnosti Sky Bet, povedal: „Táto pôsobivá kreatíva je vzrušujúcim míľnikom v našom desaťročnom sponzorstve EFL. Sme hrdí na to, že sme ako prví priniesli 3D OOH zážitok do Boxparku a dotvárame tak už aj tak neuveriteľný zážitok futbalových fanúšikov počas zápasu.“
„Ponukou tejto reaktívnej kreatívy v reálnom čase sme schopní zdieľať tie momenty, ktoré sú pre naše publikum skutočne dôležité, a prezentovať sa ako značka, ktorá rozumie tomu, o čom je futbal.“
Kampaň objednala mediálna spoločnosť EssenceMediacom, ktorá je súčasťou Sky Bet. Hannah Cooperová, riaditeľka OOH EssenceMediacom, povedala: „Dostať Sky Bet do centra diania bolo neoddeliteľnou súčasťou mediálneho plánu a Boxpark je ideálnym miestom na predstavenie pútavej 3D kreatívy, ktorá spája celú OOH kampaň.“
„Sky Bet ako prvá značka využíva možnosti 3D na tomto mieste, a tak nanovo objavuje, ako vyzerá vizuálny zážitok zo zápasu, a my sme nadšení, že môžeme našim klientom pomôcť pri realizácii týchto prelomových projektov.“