Dohoda je posledným pokusom zarobiť viac od partnera v stávkovaní pred tým, ako začne platiť dobrovoľný zákaz EPL.

Účastník anglickej Premier League (EPL) Aston Villa FC vo štvrtok oznámila, že sa dohodla na trojročnom partnerstve s firmou BK8, ktorá je novým hlavným partnerom klubu v oblasti online hazardných hier.

Spolupráca na rozvoji oboch značiek

Podľa podmienok dohody sa logo stávkovej a hernej spoločnosti bude nachádzať na prednej strane troch dresov Aston Villy do konca sezóny 2025/26, čo zapadá do prechodného obdobia, ktoré si kluby EPL dali ako súčasť dobrovoľnej dohody o zrušení sponzorstva hazardných hier na prednej strane dresov.

„Vďaka tomuto partnerstvu s BK8 sa tešíme na vzrušujúcu spoluprácu, ktorá pomôže rozvíjať obe značky, najmä v juhovýchodnej Ázii,“ povedal o dohode hovorca Aston Villy.

V rámci sponzorstva sa spoločnosť BK8 zaviazala prispieť miestnej charitatívnej organizácii v Birminghame za každé predané tričko pre dospelých z tretej sady klubu, čo nadväzuje na spoluprácu značky s charitatívnymi organizáciami a programami zameranými na zvyšovanie povedomia o duševnom zdraví v posledných dvoch rokoch. Príspevok sa má stať prvou zo série charitatívnych iniciatív v spolupráci s klubom.

ZDROJ: BK8

Výkonný riaditeľ BK8 pre región EMEA Michael Gatt vysvetlil dôvody tejto iniciatívy a vyjadril potešenie, že počas spolupráce s klubom môže poskytovať podporu miestnym charitatívnym organizáciám.

Možnosť vrátiť niečo fanúšikom za ich obetavosť je nesmierne významnou súčasťou dôvodu, prečo chceme byť zapojení do spolupráce s prestížnou inštitúciou, ktorou futbalový klub Aston Villa je,“ povedal a zdôraznil záväzok spoločnosti podporovať miestne komunity svojich futbalových partnerov v posledných rokoch.

Reklamné prostriedky pre charitatívne posolstvá

Gatt ďalej uviedol, že spoločnosť BK8 bude počas trvania partnerstva investovať do niekoľkých aktivít značky ako prejav svojho záväzku voči miestnym charitatívnym iniciatívam v meste Birmingham a jeho okolí a zapojenia priaznivcov Villy, ako aj poskytnutia rôznych reklamných aktív vo Villa Parku charitatívnym organizáciám.

ZDROJ: peakpx.com

Aston Villa rokovala s BK8 od začiatku roka, keďže súčasná zmluva klubu s internetovým predajcom áut Cazoo mala vypršať na konci sezóny. Klub čelil silnej kritike zo strany svojich fanúšikov po tom, ako skupina Aston Villa Fans Consultation Group poslala list, v ktorom vyjadrila svoj nesúhlas, ale rozhodla sa kritiku ignorovať a pokračovať v kontroverznej dohode.

BK8 v minulosti spolupracovala s klubom EPL Crystal Palace, klubmi anglickej futbalovej ligy (EFL) Burnley FC, ktorý v tejto sezóne postúpil do EPL, a Huddersfield Town a s viacerými klubmi španielskej LaLigy vrátane Villareal CF, Athletic Club Bilbao, Valencia CF, Elche CF a RCD Mallorca.

V lete 2021 sa stávková značka dostala do sporu s Norwich City po tom, čo fanúšikovia a miestni obyvatelia prinútili klub zrušiť zmluvu s firmou kvôli používaniu sexistických reklám na internete.