Začať ako prevádzkovateľ v odvetví, najmä v takom zložitom, ako je športové stávkovanie, je náročné. Spoločnosť Sportradar teraz ponúka novú službu pre prevádzkovateľov športového stávkovania, ktorá tieto výzvy rieši a uľahčuje vstup do tohto odvetvia.

Spoločnosť Sportradar oznámila, že je pripravená predstaviť ORAKO stávkovej komunite. Produkt opisuje ako komplexné riešenie pre prevádzkovateľov stávok, ktorí chcú zaviesť ponuku športového stávkovania alebo rozšíriť existujúcu ponuku.

Poskytovateľ údajov o športovom stávkovaní tvrdí, že ORAKO obsahuje všetko, čo prevádzkovatelia potrebujú na rýchle spustenie a zavedenie viackanálovej služby športového stávkovania pre zákazníkov. Umožňuje prevádzkovateľom spojiť sa so širokou užívateľskou základňou a zároveň ponúknuť personalizované stávkovanie.

Globálna pripravenosť

ORAKO je kompatibilné s existujúcimi systémami správy hráčskych účtov (PAM) a je predinštalované u partnerov PAM tretích strán spoločnosti Sportradar. Vďaka kompatibilite so všetkými hlavnými jurisdikciami vrátane Afriky, Európy, Latinskej Ameriky a Severnej Ameriky poskytuje ORAKO globálny dosah a podporuje vstup prevádzkovateľov na nové a rozvíjajúce sa trhy.

Vďaka riešeniu ORAKO si prevádzkovatelia môžu vybrať, ako vytvoria svoje stávkové kancelárie, a prispôsobiť ich obsah podľa záujmov a preferencií svojej zákazníckej základne. Okrem toho je schopné kedykoľvek spracovať veľký počet stávok. To je dôležité najmä pri významných športových podujatiach, keď sa počet stávok zvyšuje a prevádzkovatelia potrebujú istotu platformy, ktorá sa dokáže okamžite rozšíriť.

„S ORAKO je možné riadiť až 100 % prevádzky stávkovej kancelárie a zmierniť ich potrebu investovať do ďalších technológií a inovácií, čím sa prevádzkovateľ môže priamo sústrediť na rozširovanie svojho podnikania a dosahovanie rastu,“ uviedol výkonný riaditeľ Sportradar pre služby stávkových kancelárií Jacob Curciel.

ZDROJ: SPORTRADAR

Spoločnosť Sportradar pokračuje v expanzii

Spoločnosť Sportradar má významné zastúpenie na hlavných športových trhoch po celom svete. NBA vlastní malú časť spoločnosti, ktorá je tiež partnerom NASCAR a NHL v USA. Spoločnosť má aj podporu legendy NBA Michaela Jordana, ktorý vlani kúpil podiel a stal sa poradcom predstavenstva spoločnosti Sportradar.

V Európe má spoločnosť Sportradar stály vzťah s UEFA. Okrem toho ParionsSport en ligne, internetová stávková stránka francúzskeho prevádzkovateľa FDJ, nedávno využila technológiu spoločnosti. Spoločnosť Sportradar jej poskytuje prémiový video obsah pre športových fanúšikov.

FDJ je prvým operátorom vo Francúzsku, ktorý si objednal službu Sportradar Live Channel Promotion. Toto partnerstvo využíva technológie spoločnosti v kombinácii s technológiami jej technologického partnera WSC Sports na poskytovanie online videoklipov s kľúčovými momentmi v takmer živom vysielaní v tridsaťsekundových intervaloch zákazníkom ParionsSport.

ZDROJ: Groupe FDJ

Produkt Live Channel Promotion ponúka krátke videoklipy z hlavných európskych futbalových líg, vrátane nemeckej Bundesligy a Bundesligy 2, španielskych pohárových turnajov, španielskej Copa del Rey a Supercopa a nemeckej basketbalovej ligy BBL. Za prvé tri mesiace partnerstva bolo prostredníctvom služby Live Channel Promotion realizovaných už viac ako 100 zápasov.