Poskytovateľ technológií pre športové stávky Esports Technologies sa mení na Ebet. Táto značka bude lepšie odrážať zameranie spoločnosti na poskytovanie technológií pre stávkové služby.

Zmena názvu vstupuje do platnosti od 5. mája 2022 a bude ju sprevádzať nové logo a rebrandovaná webová stránka.

Poskytovateľ uviedol, že jeho nová značka Ebet zdôrazní jeho zameranie na poskytovanie služieb pre trh mileniálov a generáciu Z, ako aj jeho záväzok voči nadšencom ešportu a fanúšikom športových a kasínových hier.

Spolu s naším vedúcim tímom sme presvedčení, že nastal ten správny čas na zmenu značky našej spoločnosti, ktorá bude odrážať to, kto sme a kam smerujeme,“ povedal výkonný riaditeľ spoločnosti Ebet Aaron Speach. „Táto nová značka a vyvíjajúci sa positioning dokonale ilustrujú naše rastúce ambície slúžiť celému trhu mileniálov a generácie Z.“

Rebranding nasleduje po sérii udalostí v podniku vrátane januárovej žiadosti o patent na nový systém stávkovania, ktorý umožní hráčom stávkovať na rast a pokles cien skupín finančných nástrojov.

ZDROJ: Photo by Mateo on Unsplash

V decembri si poskytovateľ zabezpečil aj britskú licenciu na hazardné hry prostredníctvom dohody podpísanej spolu s akvizíciou aktív B2C spoločnosti Aspire Global. V tom istom mesiaci spoločnosť Ebet kúpila divíziu B2C spoločnosti Aspire za 75,9 milióna USD (60,6 milióna GBP/71,6 milióna EUR), čím prevzala kontrolu nad portfóliom online obsahu a značkami stávkových kancelárií B2C spoločnosti Aspire.

ZDROJ: Photo by Fredrick Tendong on Unsplash

Medzi ďalšie nedávne akvizície patria značky online stávkových kancelárií a kasín Karamba, Hopa, Griffon Casino, BetTarget, Dansk777 a GenerationVIP, vďaka ktorým spoločnosť Ebet získala viac ako 1,25 milióna uložených zákazníkov vo viac ako 15 krajinách.