Nová služba TV JOJ bude aj v bezplatnej verzii, ktorá však bude obsahovať reklamu.

Televízia JOJ spúšťa svoju streamovaciu platformu JOJ Play, infomuje portál strategie.hnonline.sk. Obsah na novej VOD platforme bude rozdelený na free, teda bezplatný pre diváka, avšak s plnou reklamou a premium – spoplatnený, kde nebude žiadna reklama. Novinka JOJ Play bude spustená v piatok, 1. apríla, potvrdila pre Stratégie PR manažérka televízie Miroslava Klempová.

V ponuke budú dva balíky. Bezplatná FREE verzia obsahuje výber produkcie TV JOJ – obmedzený výber živých kanálov (Joj, Plus, Wau), relácií, seriálov a možnosť zakúpenia prémiových filmových titulov vrátane partnerského obsahu Mall TV.

Platená verzia PREMIUM ponúka plnohodnotnú službu s prístupom k titulom bez reklamy vrátane všetkých živých kanálov (JOJ, Plus, Wau, Šport, Jojko, Cinema, CS Film, CS Mystery, CS History). Štartovacia cena služby prvé dva mesiace (od 1.4. do 1.6.2022) je 2,99 eura mesačne. Od 1. júna 2022 sa cena zmení na 3,99 eura mesačne.

Vo FREE verzii je možné sledovať tituly na jednom zariadení, verzia PREMIUM ponúka program na štyroch zariadeniach súčasne.

ZDROJ: JOJ PLAY

Seriály, filmy aj šport

Podľa vizuálu na úvodnej stránke webu play.joj.sk budú v ponuke pôvodné programy televízie Joj, ako aktuálne vysielané seriály Nemocnica a Ultimátum, ale aj starší Slovania. V knižnici si používatelia nájdu tiež známe magazíny Nové bývanie, Bez servítky alebo Nákupné maniačky. Relácie budú aj po spustení streamovacej služby dostupné v archíve naďalej zadarmo.

Vizuál sľubuje aj filmy známe z kín a obsah sesterských televízií JOJ Cinema, CS Film, CS History, CS Mystery a CS Horror. Skupina Joj má vo svojom portfóliu tiež detskú stanicu Joj a športový kanál Joj Šport, súčasťou ponuky tak budú aj programy pre deti a športový obsah.

ZDROJ: JOJ PLAY

„JOJ Play nám otvára možnosti, ako sa dostať k novým divákom a k novému inventory pre zadávateľov,“ uviedol minulý rok pri predstavovaní nových plánov televíznej skupiny jej obchodný riaditeľ Martin Heržo.

Na rozdiel od platformy VOYO, pre ktorú už Markíza vyrába aj exkluzívny obsah pod značkou VOYO Original, skupina JOJ zatiaľ pre svoju novú platformu neplánuje pripravovať špeciálne programy. „Budeme vyrábať obsah, ktorý pôjde vždy aj do lineárnej televízie a zároveň budú súčasťou JOJ Play, rozdiel bude iba v načasovaní, kedy a kde ho budeme vysielať,“ vysvetľuje Heržo.