Spoločnosť FSB získala významné európske partnerstvo, keď sa stala poskytovateľom technológie pre maďarskú štátnu lotériu Szerencsejáték Zrt (SZRT) prostredníctvom slovenskej spoločnosti SZRT Slovakia. S príchodom na Slovensko spoločnosť FSB nielenže rozšírila svoj záber o nový trh, ale získala aj svojho prvého klienta v oblasti lotérií.

Na základe exkluzívnej viacročnej zmluvy bude FSB prevádzkovať platformu pre novospustenú slovenskú stávkovú spoločnosť betRing. V úzkej spolupráci so slovenskými partnermi FSB vyvinula, vybudovala a spustila novú inovatívnu, funkčne bohatú stávkovú aplikáciu, ktorá spája lokalizovaný obsah, špecializované mobilné aplikácie, vernostné a gamifikačné programy a hráčske fóra. Poskytuje tiež kompletný technologický zásobník PAM spolu s komplexnými službami obchodovania a riadenia rizík.

ZDROJ: fsbtech.com

Partnerstvo, ktoré podporila a vybrala maďarská štátna lotéria, člen WLA, bude prvým krokom k tomu, aby FSB poskytovalo špičkové produkty a služby ďalším národným a štátnym lotériám, ktoré chcú vstúpiť na nové trhy.

Dave McDowell, výkonný riaditeľ FSB, povedal: „Sme radi, že sa môžeme spojiť so SZRT Slovakia prostredníctvom tejto viacročnej zmluvy a stať sa ich dôveryhodným technologickým partnerom. Víťazstvo vo vysoko konkurenčnom výberovom konaní s viacerými dodávateľmi pre túto príležitosť je skvelým dôkazom našej agilnej technológie a rastúceho profilu v odvetví.

Bolo nesmierne potešujúce sledovať spoluprácu talentovaných a vysoko motivovaných slovenských tímov a FSB. Táto spolupráca umožnila spoločnosti SZRT Slovakia prostredníctvom svojej značky betRing starostlivo pripraviť pre slovenský trh nástroj pre výnimočné zážitky zo športového stávkovania bohatý na funkcie.“

ZDROJ: peakpx.com

Ian Freeman, Chief Revenue Officer FSB, povedal: „Je nám cťou spolupracovať s maďarským a slovenským tímom. Toto vzrušujúce partnerstvo je ďalším krokom na našej ceste stať sa popredným poskytovateľom služieb prvej úrovne v segmente B2B športového stávkovania a iGamingu.

Miroslav Baranec, výkonný riaditeľ SZRT Slovakia, k podpísaniu zmluvy povedal: „V súčasnosti je to pre nás veľká výzva: FSB bola v našom výberovom konaní najvýraznejším uchádzačom a sme radi, že sme sa dohodli na tomto partnerstve pre našu novú stávkovú kanceláriu betRing. FSB priniesla špičkový športový zážitok zahŕňajúci hĺbkové lokalizované funkcie a obsah, ako je florbal, ešporty a uplynulé zimné olympijské hry. Sme presvedčení, že táto komplexná ponuka nám pomôže pri nábore, udržaní, zapojení a zábave hráčov na vysoko konkurenčnom slovenskom trhu.“

McDowell verí v budúce vyhliadky spoločnosti FSB vďaka sile jej ponuky. Tento produkt je postavený na agilnom rámci, ktorý sa podľa neho dokonale hodí na lokalizáciu a regulované trhové podmienky. To umožnilo spoločnosti FSB vytvoriť riešenie prispôsobené slovenskému trhu s lokalizovaným hostingom, riešením Know Your Customer (KYC) a platobnými riešeniami, ako aj pokrytím miestnych športov, ako je florbal, variant halového hokeja. 

ZDROJ: BETRING

Kľúčom k úspechu Betringu však bude úzka spolupráca so SZRT Slovakia, pokračuje McDowell. „To, o čo sa snažíme a čo sa nám podarilo v spolupráci so SZRT, je, že sme v spolupráci vytvorili to, čo považujeme za správne riešenie športového stávkovania a igamingový zážitok pre trh,“ vysvetľuje. 

Ich obrovská šírka ponuky v kombinácii s našimi internými odbornými znalosťami a agilitou našej technológie je víťazná kombinácia.“

Zákazníci na slovenskom trhu síce prinášajú spoločnosti FSB nové príležitosti, ale zároveň aj viacero výziev. Jednou z nich, s ktorou sa spoločnosť stretla najmä vďaka svojmu pôsobeniu v Spojenom kráľovstve, sú zneužívatelia bonusov – zákazníci, ktorí prichádzajú len kvôli vstupnému bonusu bez úmyslu hrať ďalej.

ZDROJ: peakpx.com

McDowell sa domnieva, že FSB a SZRT Slovakia sú dobre pripravené na riešenie tohto problému: „Ako vybudovať značku a prilákať zákazníkov, aby vyskúšali vašu značku, a zároveň vyradiť zneužívateľov bonusov? Práve v tom spočíva naša sila v oblasti platformy riadenia rizík a marketingových nástrojov CRM, ktoré sú vynikajúce.“ 

To, čo sa snažíme robiť, je používať vlastné modely umelej inteligencie na včasné odhalenie zneužívateľov bonusov, aby sme sa uistili, že výdavky na marketingovú propagáciu sú zamerané na správnych zákazníkov. Spoločnosť SZRT na Slovensku využíva našu službu riadeného obchodovania, čo znamená, že náš tím riadenia rizík bol nápomocný pri prechádzaní týmito počiatočnými problémami pri snahe odhaliť a bojovať proti zneužívateľom bonusov.“

Rok 2021 bol pre FSB naozaj transformačným rokom a rok 2022 je podľa mňa rokom, v ktorom jednoducho zaznamenáme explozívny rast príjmov,“ uviedol k uzatvorenej spolupráci so slovenským betRingom McDowell.