Spoločnosť Française des Jeux, prevádzkovateľ francúzskych národných lotériových hier, uzavrela dohodu s Parížom Saint-Germain, špičkovým francúzskym futbalovým klubom. Podľa dohody budú značky skupiny Française des Jeux figurovať ako oficiálni partneri PSG.
V rámci trojročného partnerstva bude Paris Saint-Germain spolupracovať s maloobchodnými a online značkami ParionsSport spoločnosti FDJ. Do roku 2025 budú tieto dve stávkové značky slúžiť ako oficiálni prémioví partneri futbalového tímu.
ParionsSport en ligne, online pobočka FDJ, sa ako partner PSG zaviazala zverejňovať exkluzívny športový obsah na svojich sociálnych kanáloch. Dohoda umožní značke ponúkať exkluzívne súťaže, prostredníctvom ktorých môžu účastníci vyhrať vstupenky na zápasy PSG naživo.
Medzitým ParionsSports point de vente, maloobchodná značka FDJ, bude propagovať športový klub a jeho zápasy prostredníctvom svojich početných predajní po celej krajine. Predajne ParionsSports v blízkosti Parc des Princes, domovského štadióna futbalového klubu, budú ponúkať exkluzívne stávkové produkty na vybrané zápasy.
Obe značky budú obsahovať značku PSG a budú ju používať na marketingové účely. Logo tímu bude počas nadchádzajúcej sezóny francúzskeho šampionátu výrazne prítomné na kanáloch sociálnych médií PSG.
Richard Courtois, výkonný riaditeľ športovej divízie FDJ, sa vyjadril k partnerstvu so slávnym futbalovým klubom. Poznamenal, že jeho tím je rád, že môže spolupracovať s takým populárnym a úspešným futbalovým klubom, akým je Paris Saint-Germain. Bude to prvýkrát, čo FDJ bude spolupracovať s PSG.
Courtois tiež dodal, že trojročné partnerstvo upevní pozíciu Française des Jeux ako významnej sily vo francúzskom športovom stávkovaní. To zasa umožní spoločnosti zaujať fanúšikov jedinečnými zážitkami zo športového stávkovania.
Courtois uzavrel, že jeho spoločnosť bude k partnerstvu pristupovať zodpovedne a s nadšením. Týmto spôsobom zabezpečí prémiové zážitky pre celú fanúšikovskú základňu PSG.
Marc Armstrong, riaditeľ pre partnerstvá PSG, potvrdil, že klub zdieľa Courtoisove pocity. Privítal Française des Jeux v rodine Paris Saint-Germain a pochválil spoločnosť ako „významného hráča“ v sektore športového stávkovania.
Armstrong uviedol, že sa už nevie dočkať, kedy fanúšikom tímu prinesie inovatívne a bezpečné športové stávkovanie.
Spoločnosť FDJ ParionsSports nedávno predstavila novú kampaň v spolupráci s Francúzskou tenisovou federáciou. Obe spoločnosti prisľúbili, že #smashthehaters a ochránia profesionálnych športovcov pred obťažovaním na internete.
Predtým sa FDJ spojila so spoločnosťou Sportradar v rámci dohody, na základe ktorej dodávateľ zásobuje francúzskeho operátora jedinečnými športovými videami.